Igår blev de ingen simträning för mig då våran fotbollsmatch var flyttat tills igår så fick typ håltimme sista lektionen, vilket var skönt, stannade efter skolan eftersom vi skulle vara redo och klara ute på plan vid 5 så de va ingen ide att åka hem. De var svinkallt ute och vindigt så tror alla kände sig som istappar.
De var en hyfsad jämn match men tycker att vi skulle ha vunnit men får nöja oss med 1-1. vi hade ett bortdömt mål. Något som jag tycker känns väldigt amerikanskt är att innan varje match så ställer vi oss i en ring och räcker in högra foten och ber, sen tar vi vår ramsa. Kom hem strax före 9 och då åt jag sen tog jag ett vad och kollade på oth sen gick jag och la mig vid 22:15. Somnade direkt och har sovit riktigt skönt inatt och kände inte alls för att kliva upp.

Love Lydia

1 kommentarer

Mamma Biggan

01 Feb 2014 08:18

Ha ha gumman du skriver så roligt med felstavningar och knasiga ord..
Vad menar du med allsvenskan?
Skrattar ännu 😃älskar dig! Kraaam

Kommentera

Publiceras ej