Idag har varit en helt okej dag i skolan. sista dagen innan en 3 dagars helg vilket jag inte har något emot.
Hade matte prov och brand övning, de är nog de ända som hänt i skolan. Eller jo föresten, i tisdags var de nog när jag kom hem och Sherrie berättade att hon fått mail från skolan att de var en elev som hade tagit med sig en pistol till skolan så polisen kom och hämtade honom. Har faktist varit ganska duktig den här veckanmed träningen. Har börjat simma nu igen då fotbolls säsongen är över, så simmar måndag, onsdag och fredag så har bestämt mig för att springa minst tisdagar och torsdagar. Så var ut och spring lite mer än 2,5 km i tisdags efter skolan och idag sprang jag hem från skolan i 25C vilket kändes som 28C, så de blev nästan 3 km idag. ska försöka hålla de här nu  tills jag kommer hem och förhoppningsvis kan jag fortsätta då med. Gör ett undantag nästa vecka då jag åket till Hawaii på onsdag morgon, ska bli så sjukt kul. Ser verkligen fram emot kommande vecka, har massa roliga aktiviter på shemat. Tror de brukar vara runt 80 utbytesstudenter så de blir nog super kul, vi är 7 st från vår grupp här så jag känner några redan och vet att de var nån som jag var på lägret i NY med också ska dit så de ska verkligen bli super kul att träffa dom igen. Just nu ligger jag och Christa i mon säng och bara slappar. hon kollar på pretty little liars och jag ska kolla på senaste avsnittet av top modell. Så glad att jag har henne här, kommer bli så otroligt svårt att lämna familjen här för att åka hem till min anda familj. ska ta vara på varje minut jag har med dom, dom sista 2 1/2 månaderna.
 
Love Lydia
 
 

Kommentera

Publiceras ej