Idag är första dagen i skolan igen efter spring break. Känner mig inte sådär jätte sugen på att kliva upp tidigt och komma hem sent, men om ca 3 veckor åker jag till Hawaii så då blir de en vecka ledigt från skolan. Lite om vad jag gjort under lovet. Första lördagen på lovet så följde jag med Charlene till hennes kyrka på kvällen. De var en liten filippinsk kyrka, dom hade bible study, så de var väldigt kul att se hur de är här osv. De har varit ett väldigt lugnt och skönt lov. Långa sovmorgnar och härliga dagar. Har varit och shoppat litet, och hittade även en prom klänning. Va även och kollade på non-stop med Sherrie och de va en riktigt bra film så rekommenderar den. Igår var vi och åt lunch med sherries familj, så vi fick träffa dom och tills på torsdag så ska sherries mamma bo hos oss så förtillfället delar jag och Christa på mitt rum. Igår spenderade jag och Christa eftermiddagen i min säng och kollade på pretty little liars och åt marabu :D 
I lördags fick jag faktist främmande från Sverige, en vän till familjen var här på jobb så han kom förbi och gillade och hade med sig saker från Sverige till mig. De var riktigt kul att träffa honom.

Love Lydia 


Kommentera

Publiceras ej