Igår var de dags för prom. tog de lugnt på morgonen och duschade mig och gjorde mig i ordning för att åka mot ulta vid 1 för att fixa hår och make up till prom. Kom dit och var inte riktigt säker på hur jag ville ha mitt hår osv så visade 2 olika bilder men sa attt han som gjorde mott hår hade fria händer och var lite nervös när jag satt där i stolen och kollade på men de blev superbra till slut, och make upen blev hur bra som helst. sen åkte jag och Chrisa hem och åt en sen lunch sen kädde vi på oss och våra dejter kom runt 6 så vi tog kort sen åkte vi till ett ställe som heter botanical garden och tog utligare några bilder sen åkte vi till hotellet som låg down town. De var ett jättefint hotell när man dukat upp med runda bord och dekorerat jätte fint. när du kom in så tog du kort precis som du gör i filmer så de va kul. sen var de buffé så vi åt nästan direkt efter att vi kom, sen blev de lite dans, kort i photo booth osv. De var verkligen en kul upplevelse.
 
Love Lydia
 

Kommentera

Publiceras ej