har varit ledig idag då vi hade studiedag/långfredag. Tog sovmorgon sen åkte jag och Christa till hulen mall för att hitta ett par promskor till henne, efter mycket letande hittade vi äntligen ett par i båre rätt färg och storlek. Vi köpte även ett varsit Iphone skal som bildar ordet best friend tillsammans. Åt lunch på panda express och sen blev de starbucks innan vi blev upphämtade. vi har bara tagit de lugnt, suttit ute en stund, och jaghar rensat bland mina saker, vill inte har övervikt nr jag åker hem. Förstår om ni tycker jag ät helt galen som börjar 1 1/2 månad innan men vill inte hålla på med allt sånt här när min familj kommer vilket är om ca 40 dagar och helgerna framöver kommer vi nog ha ganska så fullt upp, ska till Oklahoma imorgon, prom nästa helg, vi kanske ska till Arizona på en weekend, de kommer vara både soccer och swim banquet. Tur för mig att jag kan tycka de är kul att sortera om jag är på rätt humör annars så skulle de här vara värsta plågan haha.
 
Love Lydia


1 kommentarer

Mamma Biggan

26 Apr 2014 08:00

Hej. Så kul med skalet. Snyggt! Sortera på 😃vi har gott om plats i våra resväskor. Kram o kärlek ❤

Kommentera

Publiceras ej