Har precis haft myskväll med min värdpappa med film och glass. Vi kollade på Captain Philips, superbra film verkligen, den blir ändå bättre för att den är verklighetsbaserad, så den rekomenderar jag. Logger i sängen nu och tänkte läsa lite i min nya bok som jag köpte igår, the fault in our stars, den ska vara jättebra och fått mycket bra krirtik i tidningar osv, så tänkte läsa den innan filmer kommer ut i sommar.
Imorgon vid 8 åker jag till Austin vilket är Texas huvudstad med Idunn och hennes värdfamilj se de ser jag verkligen fram emot. Så de blir hela dagen imorgon sen får vi se vad jag hittar på för planer på söndag, de är ju morsdag här då. hoppas att ni har de bra där hemma och inte allt för kallt, här ligger de runt 30C på dagarna, kan äntligen börja använda poolen igen med den är fortfarnade lite kall med har varit i några gånger.
 
Love Lydia

Kommentera

Publiceras ej