säger varje dag till mig själv att jag måste bli bättre på att uppdatera bloggen men glömer bort de och när jag väl tänker på de så orkar jag inte. Hade iallafall en bra 18 årsdag, gick i skolan, firade lite med familjen på kvällen åt och fick jättefina presenter. Jag var dock sjuk när jag fylde år och dom kommade dagarna framöver med så de var tråkigt då jag hade soccer tournement på fredagen och simtävling på lördagen. fotbollen gick helt okej, fick göra lagets första mål så de var ju kul, simningen på lördagen gick där emot inte lika bra, kände mig helt slut i kroppen men gjorde mitt bästa. Sen hade min Underbara värdmamma fixat så att alla utbytestjejer kom på lördags kvällen och firade mig dom hade med sig cupcake osv sen beställde vi pizza och min värsyster hade bakat en tysktårta till mig så de var jätte kul. Vi spelade spel, skrattade och kollade på identity thief under kvällen sen sov alla 3 över så idunn delade säng med mig emma sov i Christas rum och janin på golvet i mitt rum. igår så åkte jag med Idunn och hennes värdföräldrar och kollade på stock yard paraden inne i fort worth sen kom jamie som är min omeråders rep och hämtade oss så åkte vi tapio och johnny till dallas och gick på dallas akvarium och sedan till en medeltids vad jag nu ska kalla de, de var som ett rollspel där du kollade på olika tävlingar mellan olika lag tex när dom sitter på hästar och ska försöka få ner den andra, gör olika tävlingar på hästar osv, du blev serverad mat undertidenmen allt var som förr så du år med händerna, du fick nästan en halc kyckling ribbs och en potatis. På vägen hem stannade vi på yoghurtland och åt frusen yoghurt, såå gott. De blev en heldag i dallas med massa roligheter. Idag han jag skypa med familjen en stund innan jag ålte och åt lunch med Ken som är en vän till familjen som bor här i TX så de var kul att få träffa honom. Nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt av OTH sen läre jag nog sova om jag ska orka upp och täna fotboll mellan 9-11 imorgon, vi är ledig pga martin Luther king dag.
 
Love Lydia

Kommentera

Publiceras ej