Igår under skoldagen kommer flera fram och bad mig prata för dom ville göra min accent haha lite roligt, alla har kommenterat mitt tandsmycket som jag har och är helt farcinerad över det och säger att dom aldrig sett nå liknande. vi sprang på träningen och de var sjukt varmt tror det låg runt 35 grader och de var väldigt fuktigt i luft..
idag har varit som alla andra dagar, tränignen var lättare än tidiare i veckan så det var skönt, emn hade hoppats på att det skulle åska för då hade träningen blivit inställd efter som blixten kan slå ner i byggnaden och då skulle vi kunna dö eftersom vi är i vattnet haha, men tyvärr så blev de ingen åska utan det regnade bara. Har ätit middag och duschat och nu väntar jag på att Amanda ska hämta mig så ska vi åka till hennes gamla skola och kolla på deras homecoming game och sen ska jag förmodligen sova där, så det ska bli kul att äntligen hitta på något med en amerikansk kompis. Känns lite pirrigt på samma gång som det ska bli väldigt kul. Vet inte om vi ska åka och kolla på homecoming dresses imorgon så tror det kan bli kul. bloggar mer imorgon om vad vi gjorde och bilder kommer.
 
Love Lydia

Kommentera

Publiceras ej