Idag var väl inte den bästa dagen men inte heller den sämsta, har kännt mig lite ner idag utan att veta riktigt varför, sitter på bussen på väg till cte och känner hur det rinner tårar ner för kinderna men vet inte varför jag är ledsen, men väl på cte så blev det bättre, lektionerna blir alltid kul med Sam och Martin.Hade en riktigt tuff simträning idag, simmade nästan 2,5 km med dom länder jag kommer ihåg, så mina armar va som spagetti... börjar bli lite nervös inför vårt första swim meet som är 5 oktober samma dag som homecoming så det kommer bli en lång dag då vi förmodligen måste åka från skolan runt 6 tiden på morgonen, men de ska bli kul. Nu ska jag nog ta och kolla på en film och ta igen mig är helt slut i kroppen, är inte van att träna varje dag. Så nu hoppas jag på att komma hem vältränad till Sverige ;)
Love Lydia

3 kommentarer

Mamma Biggan

17 Sep 2013 07:37

Gumman..... <3 jag tror du är trött över tempot som du har på skolan och med träningar. hoppas att du får möjlighet att ta det lite lugnare framöver. Det är bara en tanke.
tänker och skickar massor av STYRKA till dig och mängder av KÄRLEK!!!!
Älskar dig, kram Mamz

Kusin Kristin

17 Sep 2013 11:05

Inte konstigt det blir lite mycket, du har ju bytt land och liv och det ar massa nytt som hander varenda dag, hjarnan kan bli trott och stressad av det <3 Du kommer fixa det galant stjarnan. Kram Kusin Kristin

Owe

17 Sep 2013 11:59

Ta det lugnt Lydia
Det kommer nog att kännas lite upp och ner ett tag, men snart så känner du dej riktigt hemma "over there"....
Hemma och Hudik finns alltid kvar och du.... du missar INGET härhemma.

Kommentera

Publiceras ej