Idag har flytit på som vanligt, känner mig fortfarande lite ner men de ska nog bli bättre snart det är bara att tänka på allt possitivt jag har framför mig, homecoming den 5 oktober och hallloween fest för oss utbytisar den 22 oktober tror jag. hade träning i dag som vanligt och var supertrött men träningen var snabbt över som tur var. När jag kom hem gjorde jag klart min US history läxa som ska vara inne imorgon, sen blev det kinamat till middag, mums! sen började jag med min engelska läxa har lite kvar så får se om jag gör klart den senare.
Fick en fråga om jag har börja drömma och tänka på engenlska än, jag har inte kommit ihåg nångon av mina drömmar sen jag kom så jag vet faktist inte haha och jag tänker på engelska men ibland blir det på svenska med så det är olika.
Om ni har några frågor eller undrar något så är det bara att kommentera.
 

Love Lydia

Kommentera

Publiceras ej