det händer inte så mycket under veckorna, dom flesta dagarna ser lika ut, kliver upp för att gå till skolan tränar och kommer hem efter 5 måndag, onsdag och fredag då vi simmar annars runt 20 i 5 då vi har styrka, så det är träningar 5 dagar i veckan. sen när man kommer hem så blir det mat sen att göra läxor, har inprincip läxor varje dag och eftersom vi har lla lektioner varje dag så är dom oftas från en dag till den andra. sen så går jag och lägger mig runt 10 och ibland blir det nått avsnitt av oth eller nå liknande.
imorgon blir det att skynda sig hem från träningen för att sedan åka på min första baseball game med min vfamilj och 2 andra utbytisar, johnny från danmark och josua från schweize, really excited 
Tänkte faktist gå och lägga mig nå och bara ta det lugnt kanske läsa eller kolla på tv.
 
Love Lydia

1 kommentarer

Mamma Biggan

13 Sep 2013 16:57

Känns som att du har tuffa dagar gumman. du gör det superbra som orkar hänga i. Hoppas du får chans att vila och göra roliga saker på helgerna så du laddar batterierna.
Spännande att höra om vad du tyckte om baseball :-)
Kram på dig och trevlig helg! Mamz <3

Kommentera

Publiceras ej