Skoldagen har flytit på lika seg som vanligt men såfort du kommer tillbaka från cte center så går lektionerna lite snabbare som tur är. Under min US hustory klass får jag sms från min under pappa som berättar han och mamma har bestämt att jag får åka till Hawaii, jag så få åka till HAWAII!!! kan inte beskriva hur glad jag är just nu. jag har dom bästa föräldrarna man kan tänka sig. Tack mamma och pappa ni är bara bäst! efter styrketräningen idag så åkte jag hem och gick ut och solade i 45 min eller nå, det är helt underbart att kunna sola när man kommer hem från skolan fast det är ganska sent på eftermiddagen och det är varmt. sen efter middagen som bestod av fisk och potatis blev det lite läxor, gjorde klart det sista på engelskan som jag började med igår och en annan engelska läxa med. nu ska jag bara ta det lugnt och kolla på oth och njuta av kvällen innan det blir dags att lägga sig för yttliggare en skoldag.
 
Love Lydia
 

2 kommentarer

Marie Hörnqvist

25 Sep 2013 08:45

Hej vännen! Skönt läsa att ni ska träffas :) förstått du har tuffa dagar när man läser det du skriver. Tycker du gör det enormt bra! Var rädd om dej! Vi hörs väl snart på chatten, jag finns vid datorn nästan alla av mina vakna timmar och pluggar. Så ser du att jag är inne Skriv till mig.
Kramar från moster 😘

Mamma Biggan

27 Sep 2013 08:25

Underbara unge!!!!
Hawaiiiiii ja det blev både God Jul och grattis på 18 årsdagen nu :-)
Hoppas det blir så härligt som du vill att det ska vara för det är du värd <3
Älskar dig!
mamma

Kommentera

Publiceras ej