I fredags så kom Amanda och hämtade mig runt 6:30 tiden och då åkte vi och till hennes gamla skola för att kolla på deras homecoming game så jag fick träffa hennes vänner. Det är verkligen som i filmer, du har den där cheerleadern som tror hon är så mycket bättre och snyggare en alla andra och så dejtar hon en från football teamet. hela high school spiriten, cheerleaders som står och hejar på laget under hela matchen. Efter åt pkte vi och åt på Rosa's och sen åkte vi hem till amanda och kollade på film men efter halva filmen så gick vi och la oss för att vi var så trötta. Vi klev upp runt 10 tiden då Amanda måsta åka och jobba. När jag kom hem så packade jg upp sen åkte vi till Hobby Lobby för att handla lite saker till homecoming och massa anda roliga saker. Hobby Lobby måste vara bland dom roligaste ffärerna jag varit på så länge, dom har allt, mångder med jul och halloween saker, inredning och massa scrapbookning. Efter det åkte vi på steak and shake och åt lunch, dom har bland dom bästa milkshakes jag smakat. Efter lunchen åkte vi på wallmart och fixade lite saker där sen till wallgreens för att köpa en adapter. Sen när vi kom hem gick ja och Christa ut och solade och bara tog det lugnt, det har börjat bli lite svalare så nu går det att vara ute utan att avlida, tror vi hade runt 30-32 igår och lika idag. Senare på kvällen åkte mina vföräldrar och åt middag med några vänner så jag och Christa fixade middag och sen myste vi ner oss i en varsin fotölj och kollade på Notting Hill. Under filmen så började våra 2 hundar att skälla och hoppa mot ytterdörren och garage dörren som galningar, så båda sat med sina filtar och var livrädda haha. sen efter filmen så gick vi och la oss så det har varit fullt upp denna helg.
 
Love Lydia
 

1 kommentarer

Mamma Biggan

23 Sep 2013 18:53

Herregud vilken affär!! jag skulle också älska att vara där :-)
Roligt att du lärt känna Amanda och att du fått träffa lite av hennes vänner, skoj!
Skönt också att ni fortfarande har varmt och skönt. här har hösten kommit så jag har gjort höst på vår bro.
kramis Mammi

Kommentera

Publiceras ej