glömde skriva att igår åt vi frukost på IHOP och sen åkte jag och christa till Hulen Mall och shoppade, vi mötte upp Idunn efter ett tag.Vi testade massa olika klänningar till homecoming och såklart lite annat. Vi åkte dit för att vi behövde kläder till skolan så det blev 2 nya tröjor och ett par byxor för mig, en pyjamas och trosor från VS.På kvällen var det jag och Christa som gjorde middag så det blev lax inrullad i bacon, det är nog min favorit rätt, Love it! sen till efterrätt blev det vaniljglass med bär och grädde.
Love Lydia

2 kommentarer

Mamma Biggan

17 Sep 2013 07:31

Hej hjärtat! så fina klänningar, spännande med homecoming :-)
När var det den skulle vara?
Härligta att du lagade lax och att den blev så uppskattad. hur går det med maten annars? vem lagar mest mat?
När vi handlar mat numera blir det lite lite billigare..... ha ha! fast jag skulle föredra att det blev lite dyrare :-) love you <3

victoria

17 Sep 2013 09:55

Åh, vilka fina klänningar! Tänk ifall du kunde komma hem till Sverige med någon snygg klänning till mig ;) hihih! Jag älskar dig <3

Kommentera

Publiceras ej