idag är det 12 år sedan det hemska hände i new york, 2 st flygplan flög in WTC. så under vår andra lektion så ropade dom ut i högtalarna att vi skulle ha en tyst ment och sen skulle vi stå upp och hålla handen på hjärtat (om man ville) och läsa the pledge of america och the texas flag så först var alla vända mot den amerekanska flaggan iklassrummet sen vände vi oss mot texas flaggan. sen var alla flaggor på halvstång i stan. 
och eftersom det är onsdag idag så petyder det att vi hade simträning, hade träningsvärk i armarna idag så det blev extra kul att simma idag. Just nu är jag glad efter varje träning som jag överlever haha.
har fått reda på att jag kommer nog att simma i varsity, här har man junior varsity och varsity i nästan alla lag, och varsity är det bättre laget så jag kommer att få möjlighet att få en skoljacka som man brukar se i filmer med mitt namn på :D ( om jag förstått allt rätt vilket jag hoppas jag har)
nu ska jag ta och kolla på idol sen sova. 
 
Love Lydia

2 kommentarer

Marie Nording

12 Sep 2013 09:49

Härligt Lydia att du kommit med i det bättre laget och dessutom ska få en jacka :) bra jobbat <3

Mamma Biggan

13 Sep 2013 16:53

Bra jobbat med simningen gumman! kommer du hem sjukt vältränad?? jag kanske måste börja röra på mig....

Kommentera

Publiceras ej