Idag när jag kom hem från skolan tog jag en en promenad med en pod i örorna i 1 timme så det blev 6 km. Men gick bara runt här i vårt område då det finns minder säkra så har varierat mig mellan 4 olika gator haha. sen när jag kom hem så åkte vi och åt på Rosa's så det blev yttligar en taco tisdag, måste lärare mig att inte äta så jag blir så himla mätt. Har iallafall bestämt mig för att börja ett något hälsosammare liv här då jag i helgen skulle ha ett par av mina byxor jag tog med mig och de visade sig att jag inte längre kan ha dom, så du skulle jag ta ett par anda och kunde inte ha dom heller! kan ha 2/5 byxor jag hade med mig och dom jag kan ha är något för tight för att vara sköna så har bestämmt mig för att försöka ta promenader varje dag och äta lite nyttigare om det går.
fick reda på tidigare iveckan att jag förmodligen inte kommer kunna va med och tävla på lördag då jag måste fylla i och betala 100 dollar och få pappret godkännt innan jag kan tävla för skolan men kanska får simma för kul så jag hoppas på det.
 
Love Lydia


1 kommentarer

irene

02 Oct 2013 22:46

Hej gumman ! Antar allt ok förstår att maten är god min Johanna gick upp 20 kg men gick ner igen med simmet Slöt om dig och ha kul! Jättekul att du bloggar Kram Irene

Kommentera

Publiceras ej