skoldagen flöt på bra fast jag var trött och avslutade skoldagen med simträning, tror min coach ville döda mig eller nå då han placede mig i banan som skulle simma 2 mile fjärill vilket är 3,2 km, och fjärill är inte mitt bästa simsätt direkt, känner redan i kroppen att jag kommer ha träningsvärk imorgon men sånt får man ta. Få tänka positivt, om jag fortsätter så här så kommer jag bli sjukt vältränad (hoppas) haha. när jag kom hem så åt jag och Christa middag och sen åkte hon iväg och skulle kolla på en teater med några från tennisen och Terry och sherrie skulle iväg på middag och valde att stanna hemma, så ikväll blir det att försöka göra lite läxor, och bara ta det lugnt och återhämta mig från dagens träning. Imorgon ska vi förmodligen åka på the state fair och sen fira christas  födelsedag med ett resturang besök och på söndag blir det plugg och sen jag, Libby och en till tjej fån simmningen som jag inte kommer ihåg namnet på förmodligen åka till ett hunted house. så det ska bli kul. Ikväll är faktist första gången som jag är hemma helt själv här, känns lite små skönt att få lite tid för sig själv, då jag är en sån person som verkligen behöver det då och då, det ända jag saknar nu är svenskt lösgodis haha. Nu ska jag ta och kolla på tv och njuta av kvällen.
 
Love Lydia

1 kommentarer

Mamma Biggan

19 Oct 2013 13:40

Herregud vad du simmar :-) du kommer att komma hem vältränad var bara lugn för det gumman !
jamen smågodis ska vi väl kunna ragga upp till dig.... om alla skickar lite i ett kuvert till dig så borde det bli lite i slutänden... eller hur?
Vi har ett fantastiskt höstväder idag, helt blå himmel och sol, underbart. Gick slingan i morse det var så härligt.
Hälsa familjen och stor kram till dig. <3 <3

Kommentera

Publiceras ej