Idag är andra dagen vi har finals så 2 dagar återstår. i slutet på varje termin har du ett prov på allt du lärt dig under året i alla ämnen så food och forensic science och Us history är klara om i morgon väntar teen leadrship och engelska, och tillsist på fredag blir det matte... vi har även early releas imorgon och fredag så vi slutar 12:40 men eftersom jag spelar fotboll med nu, så måste jag stanna och träna mellan 1-3 men de blir ju fortfarande tidigare än vanligt så de är okej med.
Kankse ska ta och berätta lite vad som hänt dom senaste dagarna eftersom det var ett tag sen jag bloggade.
I fredags så fick jag ett sms av emma som ochså är en utbytesstudent här från sverige att hon hade dansuppvisning på sin skola och undrade om vi ville komma, så jag åkte hem till henne efter min simträning. Emma som även speladr basketball hade match innan så hennes värdpappa och syster från switzerland var där och kollade så jag var med hennes värdmamma (som är supermysik) innan vi åkte och mötte upp dom inför uppvisningen. Hon var superduktig. Sen på kvällen så sov jag där då vi skulle baka något svenskt till vårt STS chrostmas party på lördagen, så vi gjorde köttbullar och lussebullar. Festen var hos min LC som bodde i ett gated community, som hade en egen mataffär, bensinmack och till och med en egen flygplats är mindre plan tex privata. Hur coolt är inte det?
vi hade super kul på festen iallafall, vi är en sån härlig grupp med 9 st utbytisar, vi har alltid så kul tillsammans. Vi lekte massa lekar och hade julklappsleken. de blev väldigt mycket skratt och flams.
De är väl egentligen de ända speciella och roliga som hänt. sen har skolan varit som vanligt.
 
Love Lydia
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Lovisa

19 Dec 2013 02:12

Hej Lydia! Hoppas allt är bra med dig, men du verkar trivas bra. Jag kommer inte ihåg vilken stad du bor i nu.. jag funderar nämligen på att ta en weekend class i San Antonio, har du vart där? Kul att läsa din blogg, kram.

Svar: Hej! Ja allt är bra, och jag trivs :) Jag bor i Fort Worth som är ca 1 timme från Dallas, jag har inte varit där än men vet att min familj har pratat om att kanske åka dit, dom säger att de ska vara väldigt fint där. Har varit in och läst lite på din blogg med och de verkar dom du har de bra, skulle själv kunna tänka mig att åka som aupair. Kram
Lydia

Kommentera

Publiceras ej