Igår hade jag första dagen i skolan och de var faktiskt ganska tråkigt, var lite roligare idag men det blir väl roligare ju mer tiden går och man skaffar vänner. mitt schema ser ut som, vi har A day och B day varannan dag och AP classes är collage klasser så pre-AP är lite svårare än vanliga klasser för de är collage förberendande. 
 
1 period: teen leadarship
2 period: english 3
3 period: A day: health science (funderar på att byta klass)
3 period: B day: forensic science (typ CSI, kriminal tekniker)
4 period: US history
5 period: lunch/advicery
6 period: algebra 2 pre-AP (fattar 0 i denna klass så blir förmodlingen att byta till vanlig algebra)
7 period: swim
 
Imorgon när jag är i skolan så kommer min vfamilj hämta en student från tyskland som vi ska vara välkommsfamilj åt. hon verkar super guller och jag ser verkligen ifram emot att få träffa henne, jag vill att min familj i sverige ska vara vfamilj men alla i familjen känner inte lika så tänkte att då kan vi ju vara välkommsfamilj så blir det lite som det, jag får träffa en tjej från ett annat land och får lära mig om deras kultur. skriver mer en annan dag ska lägga mig nu.
 
Love Lydia

1 kommentarer

Mamma Biggan

28 Aug 2013 23:02

Kriminal teknologi låter sjukt spännande 👍hur verkar din klass vara? Hoppas du får bra klasskamrater. berätta hur det går med Christa 😃önskar dig det bästa❤
Oj har glömt att fråga hur det går med vovvarna?
Kläm på dig , Mamz 😘

Kommentera

Publiceras ej