Idag på eftermiddagen så började jag och mamma att packa och allt gick bra och jag hade packat för 21,5 kg så de var ju toppen tills vi vägde den igen och då vägde den 23,6 kg så ska kolla igenom resväska imorgon och se vad jag kan ta bort. nu på kvällen så träffade jag amanda och vi gick på hemma kväll och köpte godis sen satt vi oss på solbryggorna och jag fick finaste halsbandet, lägger upp bild imorgon.
Nu inatt blir sista natten i min egen säng i mitt rum eftersom vi åker imorgon att. Det känns lite kontigt att jag inte kommer sova är på 10 månade. Tänk imorgon åker jag mot arlanda för att åka till usa! de känns så sjukt, det går inte att beskriva kännslan. ska försöka att uppdatera och lägga upp bilder under året jag är borta.
 
Love Lydia

1 kommentarer

victoria

07 Aug 2013 11:39

KOMMER SAKNA DIG <3

Kommentera

Publiceras ej