Klev upp runt 9 tidennoch åt frukost sen skypa jag med mamma och Adrian en snabbis innan de va dags att åka. Vi släppte av Christa på köpcentret sen åkte jag med Terry och Sherrie till en vingård där dom hade ett vin party dom hämtade lite vin och smakade olika sorter och träffade lite vänner. De var otroligt fint där väldigt peacefult. Sen åkte vi och handlade lite och för hittade vi även Felix lingonsylt made in Sweden så de var perfekt eftersom jag skulle göra köttbullar och potatismos till middag. Så när vi kom hem så började jag med maten, det var första gången nånsin jag gjorde köttbullar Ica de gick bättre än förväntat, dom blev riktigt goda och maten var uppskattade. Efter middagen tog jag och Christa en promenad och prata om lite allt möjligt. Tyckte att jag va duktig som tog en promenad på nästan 1 timme och sen när jag kom hem hade mina vföräldrar gjort iordning kladdkakan som blev över så promenaden hjälpte inte så mycket den här gången haha
Sen gjorde vi lite läxor och hade de supermysigt och vi skrattade massor. Och nu ska jag ta och sova så jag orkar upp imorgon...

Love Lydia




1 kommentarer

Mamma Biggan

30 Sep 2013 12:26

MEEEN det ser riktigt gott ut!! Duktiga du 👍 blev det köttbullar med löksoppa i eller med riktig lök? Härligt att du har Christa 😃❤ hälsa henne. Mysigt med vingården du får ta med oss dit när vi kommer.
Här är grått idag och vi har i skrivande stund kl, 12 30 , 8 grader så visst hösten är här. Jag ska till Gällivare nästa vecka och där är det snöööööö. 😜
Puss och kram hela dan, ha en fin måndag. Mammi ❤❤❤

Kommentera

Publiceras ej