I torsdags åkte vi ner till Lubbock för att tävla i regionals, och på väg ner får vår coach ett mail om att tävlingen blivit inställd på fredagen pga att några lag inte kommer kunna ta sig ner i tid pga snön. När vi kom ner så packade vi upp åkte och åt på en italensk resturang sen blev de träning efter de så tog vi de lugnt alla kom och gick mellan rummen pratade och hade kul. på fredagen så lång jag och charlene i sängen nästan hela förmiddagen och hannah och milan kom upp med muffins åt oss. 
Efter lunchen så åkte vi och tränade eftersom de inte blev nån tävling den dagen, sen åkte vi på supermarket och gick runt osv. Sen var vi några som ville åka till ett köpcentrum innan vi hämtade upp pizzan vi beställt, så han med att köpa en klänning.
Sen så åt vi middag och fick tårta som efterrätt.
På kvällen så spelade vi i laget och vår coach spoon vilket är ett kortspel och kollade på OS invigningen. VArje gång nån förlorade så fick vinnaren rita i ens ansikte och så klart så skulle jag förlora dom 3 första gångerna så min coach ritade i mitt ansikte.
De lev mycket skratt och flams under spelets gång och slutade med att jag tryckte upp en tårtbit i vår coach ansikte.
De blev en ganska tidigkväl för dom flesta efter som vi skulle upp och tävla dagen efter.
Vi klev upp och tog med oss frukost upp tillrummet och sedan checkade vi ut vid 11 för sedan tävla hela dagen.
De var många skolor som var väldigt bra så de blev mycket tuff konkurans.
Mina event gicg hyfsat, simmade 200m medley lagkapp så jag simmade 50 rygg, sen simmade jag även 200m fri lagkapp.
Vi lämnade tävlingen vid 6 och åkte och åt på Chick-fil-a, sen väntade en bilresa på ca 5 1/2 timme hem, så vi var hemma vid 1.
Hade en super rolig trip med laget så de blir ett minne för livet.
 
Love Lydia
 

Kommentera

Publiceras ej