Nu var det ett tag sen jag skrev, har inte haft nån blogginsperation så därför har det inte blivit nå inlägg. Det har hänt lite saker sen jag skrev sist, jag har träffat en tjej som heter Haley som jag äter lunch med och det visade sig att hon var född i Sverige och ska flytta tillbaka dit i sommar, hur sjukt är inte det? Hur stor chans är det att personen jag frågar om jag får äta lunch med är från samma land som jag? hon pratar inte svenska då hon flyttade till USA när hon var liten men ändå. I torsdags hade jag mitt anda swim meet hade jätteroligt men det gick minde så får hoppas det går bättre nästa gång. Igår skulle vi ha åkt på drive-in bio men det var fullt så vi åkte och åt middag på en resturang sen åkte vi och bowlade så det var super kul. Jag van båda matchen vi spelade och de gör ju de lite roligare då jag inte gillar att förlora ;)
Idag var det äntligen dags för vår halloween fest för oss utbytisar, vi åkte och köpte pumpor och handlade imorgse, sen gjorde jag och Christa mumins, korv inrullad i nån deg. sen gjorde vi oss i ordning och åkte till Johnny från Danmark och hans vfamilj som bor ute på landet. där åt vi och gjorde massa roliga aktiviteter, vi gjorde våra pumpor, hade den där tävlingen med äpplen i en stor sinkbalja med vatten, och sen hoppade jag Emma och Johnny i deras pool med kläderna bara för att haha. Vid halv 10 tiden kom ett riktigt åsk och regn väder, det går inte att beskriva hur mycket det regnade och åskade.Vi åkte hem vid 10 och på vägen hem stannade vi och tanka och när Terry står och tankar bilen så kommer en kille och frågar om pengar och terry svara att han inte hade nå löst så ser killen Terrys fake tänker som terry inte tagit ur och blir livrädd haha. nu ska jag ta och sova så jag orkar med morgon dagen med.
 
Love Lydia
 

1 kommentarer

Mamma Biggan

01 Nov 2013 18:27

Så galet roligt med alla bilder. Det det ut som att ni har det superkul. Jag fattar att det är pyntat för Halloween överallt. Helt galet i NY också.
Kul med tjejen från Sverige. Tänk vad många vänner du har nu överallt ifrån.
Kramas från Mamz ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Kommentera

Publiceras ej