idag har varit en riktig slappardag, riktigt skönt och välbehövligt. Har varit något varje dag helta lovet så de va skönt att bara kunna ta de lugnt idag. Har gått om kring i min pyjamas precis hela dagen, love days like that, haha.
Igår var vi och kollade på prade of lights down town, super mysigt verkligen, bilder kommer senare. Idag började jag morgonen med att skypa med vickan sen blev det en sen frukost vid 12 och sen så bokade jag och Christa våra biljetter till Hawaii så nu är allt klart!! så kul.
sen så började vi att göra vårt pepparkakshus. de lv mycket skratt då de inte riktigt gick så enkelst som vi ville haha. efter att vi var klar och skulle flytta de så rasade allt samman så vi fick flytta de bit för bit och sätta ihop de på plats, och de gick ju bra de med. Så nu står iallafall de lilla pepparkakshuset på plats. sen vid 6 tiden åt jag Christa och Terry thanksgining rester och kollade på en one direction dokumentär då min vmamma jobbar kväll. sen Efter de kollade vi på den nyaste TinTin filmen och den var faktiskt riktigt bra. och nu ligger jag i sängen och lyssnar på julmusik. kan inte fatta att de är första December imorgon, helt galet de var ju nyss november och oktober, månaderna bara flyger iväg och de är faktist lite skrämmande.
 
Love Lydia
 
 
 
 

1 kommentarer

Mamma Biggan

01 Dec 2013 09:36

Ja herregud så tokigt det kan bli.... Tur att pepparkakshuset höll 👍
Så mysigt att få skrota omkring i pyjamasen hela dagen, det händer väl inte varje dag vad jag kan förstå. Det verkar ju verkligen hända något varje dag.
Håller med dig att tiden går fort. 1 december idag! Vart tar tiden vägen... Usch! Har julpyntat klart, inte granen dock det blir dagen innan som vanligt. Har ej heller satt upp granen på altanen, ska nog göra det idag fast bara med lysen i år.......
Så härligt att resan till Hawaii är fixat och klar, ni kommer att få det så härligt där.
Vi har storm idag, blåser som bara den. Ska gå på julskyltningen efter kl 12.
Kram till underbara du. Älskar dig kram Mamz ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Kommentera

Publiceras ej