Har inte hänt så mycket idag, klev upp strax efter 7 och gjorde mig i ordning, åt frukost och fixade lunchen sen kom bussen vid 8. hade lektioner som vanligt, åt lunch med christa idag, när vi hade swim så skulle vi vara i gymmet igen men basketlaget var där så jag spelade kort med några killar från teamet så det var en ganska skön lektion idag. Efter skolan när jag skulle gå mot bussen så gick jag och pratade med en kille från simningen och han frågade om jag ville vara hans dejt till homecomming så vi får se om han kommer ihåg det, det är ca en månad kvar. Det är så sjukt varmt när man står ute i långbyxor och tröja och väntar på bussen, och sen när bussen äntligen kommer så är det minst lika varmt där eftersom det inte finns nån aircondtioin på bussarna. det har varit runt 100F idag så när vi kom hem så hoppade vi nästan direkt i poolen och solade lite sen åkte vi på Rosa's och åt tackos eftersom det var taco tuesday. så nu ligger jag i sängen och slappar och läser en bok. borde nog egentligen göra mina läxor men skippar nog det idag och tar det imorgon.
 
Love Lydia

2 kommentarer

Mamma Biggan

04 Sep 2013 06:47

Usch fattar att det är varmt med långbyxor när det är så varmt ute. Men fattar att det är ett måste inne i skolan 😬
Skönt att du fick en lugn eftermiddag tänkte på träningen , verkar ju annars som att det är full speed i skolan. Kraaam and love ❤

victoria

05 Sep 2013 08:41

Kan inte fatta att du är på andra sidan jordklotet, så mäktigt! Men du anar inte hur mycket jag saknar dig och behöver dig just nu.. tog ledigt från skolan idag för jag är så ledsen och tanken av att du inte är hemma nu gör mig bara mer ledsen :( miss you and love you!

Kommentera

Publiceras ej