Idag började dagen bra efter som jag fick skypa med min Bella på morgonen innan jag började.
dagen flöt på bra och under 3rd peiod på cte så ropar dom ut i högtalarna att det är "code red" vilket innebär att det är skolskjutning. Vi satt i ett kolsvart förrår och jag var halvt panikslagen efter som vi inte visste om det var på riktigt eller bara övning, men som tur var det bara en övning puh!
sen blev det US history och då visade det sig att vi hade ett test som jag helt hade glömt bort oops, men jag gjorde mitt bästa och jag sa som det var till läraren och och hon sa att det var lugnt och att jag kunde plugga och göra det senare. Sen under lunchen så skypade jag med vickan, blir alltid lika glad när jag pratar med henne, jag fortsattte att prata med henne en stund på advisory eftersom vi får göra vad vi vill där, under tiden jag pratade med henne så gick en lärare för vi och stannade och kollade på mig och såg helt chockad ut haha och kollade på Ms Allen och säger "what" sen kollar hon på mig igen. de var lite små roligt sådär.
sen efter matten var det dags för simning igen och var inte alls sugen på de idag men vi fick chansken att välja lite fritt idag vad vi vile göra, vi fic välja vilket simsätt vi ville träna på under träningen så det blev ryggsim för mig vilket jag tycker är roligast. Det har faktist varit ganska lugnt efter skolan idag vilket var super skönt och nu tänkte jag lyssna på en pod sen ta och sova.
 
Love Lydia

5 kommentarer

anita Höglund

26 Sep 2013 06:05

Men fy vad rädd du skulle bli ! Hoppas allt att är bra med dig. Nu har hösten kommit hit noll ute nu. Ha det gott och var rädd om dig. Kramar

victoria

26 Sep 2013 14:10

<3<3<3<3<3<3

Mamma Biggan

27 Sep 2013 08:28

Fy sjutton för RED CODE :-(
Skulle nog skita ner mig och jag ska vara ärlig. Jag hoppas att det ALDRIG HÄNDER PÅ RIKTIGT !!!

När var det ni skulle åka till New Mexico?

Mamma Biggan

27 Sep 2013 08:29

RED CODE eller CODE RED??? Ja ja..

Gabriel

11 Oct 2013 01:05

Tjooo lydiathorins! Du har en väldigt bra blogg. Läser den ofta. krenjs1911

Titta gärna på min blogg http://goo.gl/Mh13j0

Kommentera

Publiceras ej