Idag är det 2 månader sen jag lämnade sverige för USA och nu ligger jag är i mitt amerikanska rum och har precis kollat på the voice men min vfamilj. Jag har lärt mig så oerhört mycket under dom här två månaderna, inte bara om en ny kultur utan även om mig sjäv och kan tänka mig att jag har så mycket mer att lära mig under dom kommande 8 månaderna. Är så oerhört tacksam att jag fått den här möjligheten att åka, och jag är så glad att jag har hamnat i en sån härlig och underbar familj som jag gjort har inte kunnar fått det bättre. Något jag lärt mig är jag kanske inte är så stark somjag trodde att jag skulle vara och att jag är såå lik min mamma på nästan alla sett haha. Jag har fått upplevt så mycket på så kort tid, Varit i New York, fått vänner över hela världen, börjat high school, varit på en rodeo, varit på baseball, homecoming. Och jag har så mycket mer att se fram emot.
 
 Love Lydia
 

4 kommentarer

Maria Wassberg

09 Oct 2013 06:28

Hallå där...
Du gör de kanonbra som har "vågat" ge dej på detta.
Hoppas på många fler blogginlägg från dej. De är så kul å läsa, och se bilder.
En del ställen känner jag igen, efter vår resa till USA i fjol...
Ha de gott....å kämpa på.
Kram

Moster

09 Oct 2013 08:40

Vad glad jag blir att du verkar lite gladare i de sista inläggen 😊 Simtakterna från förr sitter kvar så duktig du är! Tänk att det redan gått 2 månader och 1/5 av tiden. Flera roliga saker att se fram emot har du oxå 😀Här har vi höstväder med duggregn. Blir klä sig efter vädret när jag ska ut med Goa yrvädret Alma. Hon blivit stora damen nu men älskar sitta i knä med nosen mot våra halsar. Ska nu sätta mig och försöka förstå flera forskarrapporter på ibland svårläst vård/fack engelska, skulle behövt din hjälp här 😉Ha det så gott många kramar moster 😘

Victoria

11 Oct 2013 09:18

Du är så duktig och det finns så många tecken på att du är en otroligt stark kvinna! Tror på dig <3 puss

Mamma Biggan

11 Oct 2013 14:53

Älskar att läsa din blogg och det är så kul att se kommentarerna också. Känns som att det vänder för dig nu och att det bara blir bättre bättre och du starkare och starkare.
Lik mamma.. gulliga unge inte undra på att jag älskar dig så. Hoppas förstås att det inte bara är negativt :-)
Önskar dig en trevlig weekend i New Mexico som jag vet att du är i nu.
Pussar på dig... dock inte på örat :-)
Mammi <3

Kommentera

Publiceras ej