Idag är de thanksgiving här på andra sidan Atlanten, så dagen till ära klev jag upp vid 6:30 för att vid 7:10 åka och möta upp mina vföräldrars dotter och hennes pojkvän för att gå 5K turkey trot. Så vid halv 9 började vi att promenera dom 5 km innan de va dags att åka hem och fixa lunch/middagen.   Vi gjorde i ordning kalkonen dukade och all annan mat. Vid halv 2 tiden kom Ashley och Javier för att äta middag och kolla på the cowboys när dom spelade (alltså football). Till efterrätt blev de självklart pumkinpie ;) proppmätt efter all mat och vi har fortfarande mat kvar. Efter att alla åkt så gjorde jag mig iordning för the bed och myste ner mig under täcket med swiffer och kollade på en prinsessas dagbok 2. Nu ligger jag och kollar på vänner och ska alldeles snart sova.  
Hoppas att ni har de bra där hemma i Sverige och att ni inte har de allt för kallt.

Love Lydia 






1 kommentarer

Mamma Biggan

29 Nov 2013 07:53

Hej gumman!
Du ser ut att ha haft en härlig dag 👍jag har läst på om thanks giving så nu vet jag varför man firar det 😃
Här är plusgrader som pendlar mellan 0-10 plus. Ingen snö bara grått. Fast jag som ligger mycket efter vägarna tyvker det är skönt att det inte kommit snö ännu. I mitten på december får det komma 😃
I kväll ska vi äta julbord med Jans jobb. Skönt med helg!
Må gott mitt hjärta ❤
Kramis från mammz ❤❤❤❤

Kommentera

Publiceras ej