Idag efter skolan så duschade jag sen åkte vi till arlington för att shoppa lite sånt som vi beövde till san Francisco, de var ett superstort köpcentrum med karuseller, hockeyrink, och dom hade börjat julpynta så dom hade även en jättestor julgran. Jag hittade äntligen ett par jeans som passade bra, lite lägre än jag är van vid men de funkar. Och såklart spenderade vi tid inne på Victorias secrets, känns som om man är i himlen när man går in i dom affärerna, love it! Testade lite allt möjligt och under tiden jag letade efter en parfym så hittade Christa en väska hon ville ha men de va saker i den Jonte inte ville ha som jag ville ha, så vi delade på prisets och jag fick min parfym som blev en body splash + bodylotion och en tvål (love spell) luktar super gott!! Gillar verkligen att alla mall runt där jag bor stänger vid 21:00. När vi skulle åka men så spelade dom en hockey match på isbanan, känner mig verkligen hemma på de köpcentrumet, shopping och hockey kan de bli bättre? Nu ska jag ta och sova så jag orkar med skola och träning imorgon, sen måste jag packa och efter de väntar några timmars sömn och vid 4:30 lämnar vi huset för att åka mot flygplatsen och SF! Ska försöka hinna blogga nå mer innan vi åker.

Love Lydia







1 kommentarer

Marie

06 Nov 2013 22:45

Ha så himla kul nu i SF och ge alla killarna en bamsekram från mig :) <3

Kommentera

Publiceras ej