idag var en helt vanlig skoldag och inget speciellt hände, hade alla lektioner som vanlig och efter simträningen så gick ut till fotbollsplanen för att leta reda på nån av cocherna så jag kunder fråga när tryouten var och tydligen så startade dom redan igår, väldigt dåligt informerat om de. Men men, dom sa att jag kunde springa 1 mile (1,6 km) idag som don andra gjorde igår så de vara bara att sätta igång på en gång. inte riktigt vad jag hade förväntat mig närjag gick det. tur jag hade mina träningskläder på så de blev ju inga problem med springningen förutom att jag höll på att dö har inte sprungit riktigt sen juli! sen så efter de så var de bara att vila ett tag sen skulle man va med på träningen (utan fotbollsskor och benskydd). Fick träna i mina springtaights och tennisskor eftersom jag inte förväntat mig att va med redan idag. gick helt okej men tanke på att de gått nästan 5 månader sen jag rörde en fotboll och spelade sist. Dock sa hon att jag måste förbättre min tid då den var på 9 min, hon vill att alla ska ha en tid på 7:30-8 min så de är väl bara att kämpa på antar jag om jag ska nå dit. Så den här veckan blir de fotboll varje dag efter skolan ska se om jag kan skippa på fredag då jag verkligen måste träna simning eftersom vi har ett swim meet på lördag. Tränaren berättade även att jag måste försöka ändra mitt schema så jag har fotboll second period med om jag kommer med i laget, vilket betyder att jag måste tabort en av dom klasser jag har idag. Så imorgon ska jag gå och prata med min counsler om det. nu ska jag ta och sova så jag orkar med allt.
 
Love Lydia

Kommentera

Publiceras ej