blir ett snabbt och kort inlägg idag innan jag släcker för ikväll för att sova. idag efter skolan så hade jag try out träning och vanligt vis tränar man med JV som är junior varsity men idag fick jag träna med varsity så de var kul. Kom med i JV soccer team iallafall så nu är jag en lady panther soccer player med och inte bara en simmare ;) min coach sa att varsity tränare kanske kommer plucka upp mig för att träna med dom lite nu och då när han känner för de så de var ju kul, så nu har jag halva mitt jullov planerat, fotbollsträningar från 9:00-11:00 varje morgon andra veckan, och de passar ju min perfekt som är en riktig långsovare... men ska nog överleva.
nu blir de sängen för mig. Hoppas ni där hemma trots snöstormen och att ni inte får allt för mycket kaos.
 
Love Lydia

Kommentera

Publiceras ej