Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket men de har verkligen varit full upp. I torsdags morse började det riktiga äventyret, vi klev upp straxefter 4 efter ca 2 timmars sömn för att ta bussen till flygplatsen vid 5, så vid 6 tiden var vi framme på la gardia och där satt vi och väntade på våra flyg till våra hem för dom kommande 10 månaderna. Vid 9:55 lyfte mitt plan och jag fick sitta med en äldre dam i mitten av planet medans dom andra satt tillsammans längsbak men de gick det med. Efter 4 timmar på landet landade vi äntligen på DFW airport och där stog min vfamilj och väntade på mig med en skyllt med texten "welcome lydia" efter att vi fått alla väskor åkte vi till cheesecake factory och åt middag med idunns vfamilj. när vi kom hem blev det rundtur i huset och sedan kollade vi på so you think you can dance, sen blev de natti för mig, var helt slut. igår var det en fullspäckad dag med massa ärenden hit och dit, fixade amerikanskt nummer, tänkte fixa id kort men måsta komma tillbaka om nån vecka för att kunna fixa det. Senare på efter middagen hämtade vi min vmamma från hennes jobb och åkte down town fort woth och åt middag, testade fried aligator tail för första gången och de var faktist helt okej. efter middagen åkte vi på en superstor cirkus, det var sjuktbra, har aldrig sett nå liknade tidigare. jag kommer att göra ett inäggom NY lägret senare så de kommer, tänke iallafall visa lite hur mitt rum ser ut så här är lite bilder.
 
Love Lydia
 

3 kommentarer

Mamma Biggan

18 Aug 2013 08:24

Vilket fint rum, stor härlig säng. Så kul att se. Roligt med bilder. Ja du verkar ha haft fullt upp gumman😃kramar dig länge

Victoria

18 Aug 2013 15:49

Åh vad fint det var, verkligen jätte fint rum! Saknar dig, puss

Kusin Kristin

20 Aug 2013 10:51

Oj vad mycket du far vara med om Lydia! Harligt! Skont att se att du fatt en rejal sang sa du kan valtra dig ordentligt :) Jag lagger till din blogg i mina bokmarken nu sa jag kan check in regelbundet pa vad du staller till med darborta!! Kram Kristin

Kommentera

Publiceras ej