Nu blev det ett litet uppehåll från bloggen igen, hade tänkt skriva ett inlägg om 2013 innan nyår men så blev de ju inte. de kommer komma ett inlägg om 2013 förhoppningsvis senare idag. Julen var jättebra, vi hade familj är från arizona och vi tog de lugnt. Sherries systerdotter och hennes dotter bodde hos oss så jag och christa har delat rum den här veckan och sen bodde sherries föräldrar på hotell. Den 24 så var alla är och vi hade fingermat och senare på kvällen så delade vi ut julklapparna och tog de lugnt, eller något lugnt iallafall, jag och Christa hade fullt upp att leka och bygga kojor med Bellanie som är sherries sysyterdotters dotter som är 4, så de har varit full fart i huset med henne här i en vecka, men de har inte gjorrt så mycket. Blir lika chockad varje gång när ett litet barna pratar flytande engelska, så gulligt. På juldagen så öppnade vi julstrumoprna och hade den stroa middagen på kvällen med alla här och de var supermysigt. Innan jag åkte så sa dom på lägret och mötena jag var på att julen skulle bli den jobbigaste tiden här men så tyckte jag inte allt att de var för mig, klart man saknar familjen lite under jul men de var inte alls farligt och inget som störde mig eller vad man ska säga. de har varit ett ganska lugnt jullov och de tycker jag har varit ganska skönt. vi har varit och åkt skridskor, varit och kollat på frozen, de var en jättebra film så den tycker jag att ni ska se när den kommer ut i sverige. vi har ätit mycket haha, och i går på nyår hade terry och sherrie 6 vänner som kom över sen var familjen här och emma kom också sen sov hon här så de var kul. vi spelade picturenary och ett annat spel så de blev mycket skratt. idag vaknade vi vid halv 10 och då gjorde jag christa och emma frukost så de blev pannkakor och toast. efter frukosten så vi kollade på the rose parade på tv från CA så mycket häftiga saker och vagnar.  Nu ligger jag i sängen och bara tar de lugnt, bellanie och hennes mamma åkte hem imorse och vi skjutsade hem emma för ca 1 timme sen så de är väldigt tyst och lugnt i huset.
hoppas att alla där hemma har haft en bra jul och nyår och att ni haft en bra start på de nya året.
 
Love Lydia
 








 

1 kommentarer

Mamma Biggan

02 Jan 2014 16:07

Gott nytt år Lydia. Skönt att din jul blev bra. Härligt med fulla huset med folk... Här var det tvärtom faktiskt lugnaste julen på 20 år ha ha ha!!!.. 😃😃
Nu går det mot vår och ljusare tider ... Längtar efter ljuset. Här är kolsvart och bara regn... 😜😜😜
Kram till den bästa ❤
Älskar dig gumman. Mamma

Kommentera

Publiceras ej