Fotbollscupen i fredags gick ju sådär, vi mötte lag som var bättre än oss så de blev 2 förluster tyvärr... Kom hem runt 8 och då tog jag ett långt och varmt bad och kollade på OTH, var helt stelfrusen när jag kom hem. På lördag blev de en tidig morgon, klev upp vid 6 för att sedan åka på swim district, de gick helt okej ett nytt personbästa i 100m rygg och gick till regionals medhårs mina lagkapper så om 2 veckor åker jag till Lubbock på regionals, så de ser jag verkligen fram emot. I söndags så åkte jag och Christa med Janine och Geoege för att hjälpa en äldre dam som haft en bra i sitt hus för att städa, så vi var där i några timmar och försökte skrubbs bort all svart rök på väggarna och alla möbler. När jag kom hem åkte vi och köpte ett minneskort till min kamera och tog ut pengar. Så testade min kamera på eftermiddagen och är så nöjd med den. Vi hade en var och skön dag i söndags med tror de låg runt 17-20 grader. Och igår måndag så var de 1C och super vindigt så de va inte så kul att träna second period.. Tränade simning efter skolan så fick iallafall vara inne så de var skönt. Träningen gick faktist bra, en inte allt för hård så de var skönt. Idag har jag fotbollsmatch efter skolan så hoppas att de blir lite varmare än vad de är just nu.

Love Lydia

Kommentera

Publiceras ej