Idag vaknade jag med en ond hals, inte alls kul. Har varit lite tung i huvudet hela dan och snorig så jag bestämmde mig förr att inte va med på träningen idag eftersom jag vill kunna vara med på tävlingen nästa helg. Har fått reda på att jag ska simma 50 rygg och 100 fri, så förhoppningsvis går det bra. här inte varit på en simtäving på nästan 5 år. När jag kom hem så hade min baddräkt som jag beställt kommit, den sitter som ett korvskin så det gäller att inte gå upp nu mer i vikt nu.. efter ett tag åte vi på en mexikasn resurang som hade jättegod mat, sen när vi kom hem bakade jag och Christa kladdkaka och den var väldigt uppskattad. sen kollade vi på the voice. och nu ligger jag i sängen och tänkte sova. fick även reda på att min vmamma köpt pink biljetterna så är huur glad som helst över det, så den 16 November smäller det!
 
Love Lydia
 

2 kommentarer

Marie Hörnqvist

29 Sep 2013 04:25

Hej! Hoppas du piggar på dig snabbt inte skoj vara sjuk. Tur du har som ska iväg på en massa 😊kram moster 😘

Mamma Biggan

30 Sep 2013 12:35

PINK!!! Lycko dig !!! 😃👍😘

Kommentera

Publiceras ej