idag var inte den bästa dagen, vaknade upp och kännde mig jätte hängig, var täppt i näsan hes och snorig och kallsvettades och var nära till gråt utan riktig anledning. Men beslöt mig för att gå till skolan då jag hade massa saker att göra idag som jag inte ville missa. Hade teen leadarship första lektionen där jag skulle ha mitt tal och där brast det för mig, började gråta och kunde inte slut så min lärare sa att jag kunde göra talet imorgon och så fick jag gå ut i korridoren och så kom chealse och satt där med mig hela lektionen. älskar min teen leadarship lärare hon är jätte härlig och är det bästa läraren jag har så vad glad att jag var i de klassen. Sen kom jag till min andra klass som var engelska och då skulle berätta för min lärare att jag hade en dålig och då bröt jag ihop igen och hon frågade om jag ville gå till the reastroom så då var jag där ett tag men sen när jag var på väg tillbaka till klassrummet kom ms Easter tror jag hon heter världens gulligaste lärare och frågade hur det var och så fick jag följa med in till hennes klassrum och där satt jag med henne i 40 min tills det ringde ut. Vi pratade om allt möjligt och hon ville att jag skulle komma och hälsa på henne varje dag för hon tyckte det var så trevligt att prata med mig. Hon är nog bland dom gulligaste lärarna jag träffat, love her. sen efter att gråtit undern båda mina 2 första lektioner så känndes det något bättre, har ingen aning varför jag var ledsen men jag kunde inte sluta gråta. alla frågade hur det var och vad som var fel men viste inte vad jag skulle svar efter jag själv inte visste vad som var fel. sen var väl dagen något bättre men kännde min fortfarande lite nere och var sjukt trött. Hoppade över simträningen eftersom jag inte mådde så bra och sen har jag haft en huvudvärk som precis har släppt äntligen! nu ligger jag i sängen och gör den sista läxan inför imorgon, hade tänkt börja plugga inför provet eller vad jag ska kallde det för som jag har på fredag men tror jag tar det imorgon. Men imorgon är det en ny dag och nya tag så jag hoppas den börjar lite bättre
 
Love lydia

5 kommentarer

Moster

03 Oct 2013 12:27

Men vilken känslosam dag för dej gumman. 💓Känns skönt du hade dessa förstående och varma lärare omkring dej. Känslotrycket behöver man lätta på ibland för att orka fortsätta. 😢Brukar kännas lite lättare sen. Skickar över en massa styrkekramar och positiv energi 😘
Kramar från oss i Talls

Victoria

03 Oct 2013 17:09

Men vännen, vill bara krama om dig när jag läser detta. Du vet att jag alltid finns här, du kan prata med mig om allt och du känns verkligen som den där systern som jag aldrig fick. Jag älskar dig så otroligt mycket och även fast vi inte pratar varje dag Lydia så cirkulerar du i mina tankar hela tiden. Du kommer aldrig mista mig och jag vill aldrig mista dig heller. Med dig kan jag göra de galnaaste sakerna man kan tänka sig och när du kommer hem ska du och jag verkligen hänga på riktigt. varje dag (önsketanke) sova med varann och bara busa och musa <3 <3 du är världens bästa älskade underbara vän, jag kan inte tänka mig ett liv utan dig Lydia! Du får mig att må så himla bra och du anar inte hur mycket bra du har gjort i mitt liv. Sådana som du växer verkligen inte på träd och det är därför jag är så rädd om dig och vill aldrig gå miste om dig. Du är så sjukt stark som kämpar på på andra sidan jordklotet ska du veta. Du gör mig så stolt, och du vet att du offrar enbart TIO månader av ditt långvariga liv, det är ingenting! Du gjorde helt rätt, tänk vad mycket upplevelser du varit med om när du kommit tillbaka till Sverige igen. Åh, skulle kunna skriva längre än bibeln med text till dig, men bör nog avsluta här innan det blir för långt ;) ha det bra och du finns alltid i mina tankar, saknar dig så det är helt obeskrivligt galet sjukt ja jag vet inte vad!!! ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTEGULL

Fiafis

03 Oct 2013 19:06

Lill stumpan! Så skön känsla efter man gråtit då är man lite rensad i kroppen :-) Snart kommer du känna dig uppmuntrad och tänka frammåt igen :-) Ibland grinar jag också utan någon anledning alls men de trodde jag bara var jag som gjorde så skönt å höra att de inte bara är jag :-* Känner igen känslan då man bara vill grina en hel dag om man får men de orkar man inte! Puss och kram på dig sötrumpa :-):-)

Helena

03 Oct 2013 19:08

Hej! Har nyss varit hem till er på inredningsparty. Mamma berättade då att du hade det jobbigt. Hon fick en present av mej. Jag kan inte komma och gratta henne i morgon för då är det hockeycamp. Det kommer att gå över tror jag. Kram Helena. PS. Jag skulle aldrig våga göra det du gör !

Anette

03 Oct 2013 23:26

Hej Lydia!
Det är så spännande att få följa med på din resa....
En resa som du gör, är inte bara något som är långt borta, utan även ett minne, ett LÅÅÅÅNGT minne, som du bär med dig resten av hela ditt liv.
De saker man minns mest efteråt, är faktiskt det som INTE är de enklaste o roligaste (hur konstigt det än kan låta), utan det svåra och krångliga.
Du vet väl att efter regn (tårar) kommer solsken(glädje/skratt)
Tänker på dej och tycker att du är en strong girl ❤❤❤
Massor av goa kramar till dej från Näsviken

Kommentera

Publiceras ej