Sitter i sängen hemma i Texas nu efter en super härlig resa till San Francisco, ha gjort massa roliga saker.SF är nog en av dom bästa städerna jag besökt, den har en speciel charm som inte går att beskriva. Alla super brata backar och kullar och resturangerna vid vattnet, ja allt är så mysigt, det är en sån stad som alla borde besöka innan dom dör. Vi började iallafall vår resa med att lämna fort worth vid 4.30 på torsdags morgonen och vid 7:00 lyfte planet och eftersom Cali är 2 timmar efter oss så landade vi vid 10 tiden deras tid tror jag, efter att ha hämtat hyrbilen åkte vi och åt frukost på ett crep ställe sen blev det alcatraz och de är verkligen ett super häftigt ställe som är ett måste i SF. På kvällen gick vi och kollade runt lite på union square osv. på fredag åkte vi till fair fild där vi skulle spendera natten hos släcktingar till min vpappa. På kvällen åkte vi på födelsekalas där vi grillade och gjorde smores för första gången, riktigt gott men mäktigt. På lördag efter att ha testat att köra traktor osv hos steve som vi bodde hos begav vi oss till min vpappas brorsdotter där vi åt lunch och pratade lite sen åkte vi till min kompis john som bor i fair oaks och är utbytesstudent där, så där sov jag och Christa den natten. vi spelade minigolf åt på resturang och hade filmkväll. och på söndagen innan vi åkte för att möta mina vföräldrar fick vi testa åka segways, så jag och john åkte på en liten tur där han bodde och de var vekligen super kul att åka/köra dom vad man nu säger. känndes verkligen konstigt att träffa en komis så längt hemmifrån men de var verkligen superkul att vi kunde träffas. sen åkte vi mot SF igen, vi stannade och åt på en vin gård, och sen på kvällen kollade jag och Christa i några affärer och gick på starbucks och satt där ett tag och bara slappade. sen igår blev en shopping dag, köpte dock inget till mig själv men blev nån julklapp, sen på eftermiddagen/kvällen åkte vi ner till pier 39 och strosade runt och kollade i affärer sen åt vi på en super god resturang.
Idag åkte vi från hotellet strax före 10 och vi landade vid 6 texas tid och när jag kom hem så hade jag fått paket från både mormor och mamma, tack så mycket. nu sitter jag i sängen och gör lite skoljobb som jag missat dom här dagarna. ni fick en liten snabb sammanfattning om vad vi gjorde, ska ta och sova nu så jag orkar upp imorgon. 
Bilder kommer jag lovar!
 
Love Lydia
 

2 kommentarer

Moster Marie

13 Nov 2013 09:06

Vilka härliga och roliga dar du haft 😀 blir glad av att läsa om det. Skönt med lite semester och några dar utan plugg. Bra du börjat med julklapps inköpen, har inte jag gjort men vill! Men all min tid går åt till plugg nu med examensarbete som ska vara inlämnat den 2 dec. Då ska jag utanför vår dörr igen 😃. Jobbar 2 nätter till så vi chattar väl nån natt till 😉.
Var rädd om dej!
Kram moster

Mamma Biggan

13 Nov 2013 20:54

Låter som att du har haft det toppen gumman. Härligt 👍😃 funderar bara vad smores är för något som du provat? Har aldrig hört talas om det.... Kul oxå att John och du fick träffas lite.
Bra att paketen kommit fram mormor var Lite orolig 😜
Jag har en lugn skön kväll bara för mig själv, sitter och stickar vilket var längesen jag gjorde. Känns kul 👍😃
Tittade i almanackan och såg att på fredag den 15/11 har du varit borta i 100 dagar... Helt sjukt, det har gått fort. Fattar inte... Snart är du hemma igen.
Tur att du kan chatta med moster när hon jobbar natt 👍❤😃
Kläm påre stumpan älskar dig. Mamz 😘😘

Kommentera

Publiceras ej