Vilket land ska du till?
USA
 
Vilken organisation reser du med?
STS
 
Hur/var skulle du helst vilja bli placerad?
Jag har blivit placerad i Texas och är hur nöjd som helst med det
 
Har du fått familj eller gjort stat/regions-val?
Jag har fått min familj i texas, Jag valde karlifornien (som dom flesta) sen arizona och michigan men de gör mig inget alls att jag inte blev placerad där
 
Kommer du åka på något förberedelseläger?
Ja jag åker till new york om 16 dagar!!
 
Vad ser du mest fram emot?
Att få träffa min familj och uppleva den amrekanska kulturen och skaffa vänner och börja high school. 
 
Vad fruktar du mest?
Det här vanliga men att jag kanske inte får några vänner osv.
 
Vill du prova någon ny sport?
På skolan jag ska gå på så är de svårt att börja med nått som jag aldrig gjort förr så jag ska förmodligen börja med simmning som jag hållt på med förr och kanske fotboll :)
 
Vad kommer du sakna mest?
min familj och mina vänner såklart, och maten.
 
I USA, kommer du åka på en resa arrangerad av organisationen?
jag tror inte det, inte som det ser ut just nu iallafall 
 
Namnge tre platser du vill besöka i ditt land:
Jag skull vilja se ground zero i New York, sen vet jag inte exakt, såg de mesta som jag ville se när vi va i usa sist, så så mycket som möjligt bara :)
 
Tror du att det kommer att bli ett bra år?
Jag tror de kommer bli ett toppen år som jag aldrig kommer glömma.

Kommentera

Publiceras ej