Idag åkte vi skridskor på idrotten och de va de roligaste på länge. Älskar att pka skridskor på idrotten, vi körde hockey bocky lite mer än halva lektionen. Varför började jag inte spela hockey för? De är ju jätte kul. Efter skolan gick jag ner på stan och köpte en bh, passade på när jag fick 20% på Lindex. Sen köpte jag lite choklad och gick och testade fotboll och spring skor så vi får se om de blir några nya snart. Sen åkte jag hem och åt min choklad till ett avsnitt av secret life och nu ligger jag i badet. Nått jag undrar över är vad jag gör med mina knän egentligen! Dom är alltid blå/lila/röd, och så ofta ramlar jag inte på träningarna och de känns som att jag aldrig får dobbar där heller men nått sånt måste de ju vara det kan ju inte bara bli blåmärken bara ändå.

Love Lydia 
 

Kommentera

Publiceras ej