Idag vid 11 tiden blev jag upphämtad av idunn och hennes vpappa och vsyster för att först åka till karens collage on ska gå på men de var stängt så vi åkte till sratbucks sen hem til dom och där åt vi macaroni and cheese. Sen träffade vi några vänner till karen och vi åkte och köpte dricka på sonys för dom ville absolut att vi skulle smaka dr pepper. Är väldigt praktiskt att man får körkort vid 16 här ;) sen när dom åkt åt vi middag sen åkte vi till deras hästar och kollade och Idunn red lite. När jag kom hem så kollade vi igenom vilka klasser jag vill ta för imorgon ska jag träffa counselorn och bestämma mina klasser och de är inte lätt och bestäma vilka man ska ta ska jag säga. nu lägger jag i sängen och ska sova ska försöka skriva imorgon och berätta vilka klasser det blev.
 
Love Lydia

1 kommentarer

Mamma Biggan

22 Aug 2013 20:04

Låter härligt att du träffat Idunn. Fattar att det är svårt att välja vilka klasser man ska ta. spännande att få höra vad det blev :-)
Fina bilder från poolen blir lite avis... varmt och skönt! Här känner man hösten i luften även om vi fortfarande har rätt varma dagar.
Vad blir det för sport? Simning? golf? fotboll?...
Kramar dig gumman. <3 <3

Kommentera

Publiceras ej