har inte skrivit på några dagar, har helt enkelt inte orkat. Men nu är det jul lov och dan före julafton, det känns helt sjukt. Det här året har gått så himla fort.
idag så har jag stått på ica maxi med bella och slagit in julklappar och under tiden så var det nån som tog min mobil som bella slagit in till mig. jag fick panik och kollade vart mobilen var och mycket riktigt så var den inte kvar i stan utan nån hade stulit den så jag låste mobilen och ringde polisen och när jag sa att jag ville anmäla min mobil stulen så får jag frågan om jag ringer från mitt nummer? Det var ju ganska självklart att jag inte gjorde de. men efter några timmar så ringde det en dam till mamma och sa att hon råkat få med sig min telefon i ohappa. ja men tjena. jaja jag fick tillbaka den iallafall. Nu väntar jag på att mormor och leif ska komma så ska vi ha lite jul mys och ha lillajulafton med dom och kolla på uppesittarkvällen.

Love Lydia

Kommentera

Publiceras ej